„Az írónak azt a célt kell maga elé tűznie, hogy erkölcsileg megjavítsa a maga korát, máskülönben csak hiú mulattatója az embereknek.”
/Honoré de Balzac/

Sunday, February 17, 2013

Kutyalélek

Kíváncsi vagyok, bizalommal teli, szeretem az állandó szabályokat, igénylem a szoros kapcsolatokat. Rugalmas, megbízható közösségeket tudok alkotni. Fáradhatatlan játszótárs vagyok. Az irántam való szeretetetek mélyen emberi. Képes vagyok uralkodni magamon, nem próbálom rögtön megenni, amit találok. Kitartásom, tanulókedvem és megerősítés utáni vágyam lelkes szolgáltatóvá tesz. Elfogulatlanul közelítek a beteg és korlátozott képességű emberekhez, jelentősen meg tudom könnyíteni a mindennapjaikat. Kinyitom az ajtót, a fiókokat, megnyomom a gombot, odaviszem a tárgyakat, és megpróbálok segítséget kérni vészhelyzetben. Vajon epekedő nézésem bizonyítja szellemi képességeimet? A tekintetem nem engedelmességet, hanem ajánlatot jelez, hogy kész vagyok veletek igazi érzelmi kötődést kialakítani.Tekintetemmel kitárom előttetek belsőmet. Reakcióitokból gondolataitokra és érzéseitekre vonatkozó következtetéseket vonok le. Veletek azonos értékű, lélekkel teli lény vagyok.

No comments:

Post a Comment