„Az írónak azt a célt kell maga elé tűznie, hogy erkölcsileg megjavítsa a maga korát, máskülönben csak hiú mulattatója az embereknek.”
/Honoré de Balzac/

Friday, June 8, 2012

Kispolgár


A pszichológus nekem már nem egy opció,
De ne segíts fel, ha elborul a hintaló.
Én önállóan álltatom magam,
Nem is meglepő, ha kihullik a hajam.

És ne félj attól, hogy elvesztem a fejem,
Ha nem vagyok rajta tizenhárom szeren.
Minél inkább jön a következő fokozat,
Az okot követi a gyökérkezelt okozat.

Nehéz nyomor, hogy mi a kielégítő,
Ne tarts önzőnek, hogy nem vagyok három nő.
A munkahelyen szidod a szűkmarkú rendszert,
Míg habozol a menzán, hogy mi legyen a desszert.

Hétvégén kirakod a legnagyobb hangfalat,
Ha szarul szólnak az erdőben a madarak.
A gyerek meg a meló estére ledarál,
De van kedvem a szexhez, csak ne velem kiabálj.

Irigyeled, hogy a haverod kit dugott,
A fantáziálást már rohadtul unod.
Senkit sem érdekel, hogy miket tehettél,
Hogy az ártatlan gyerekből nyomorult lettél.

No comments:

Post a Comment